سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/9/6
12:58 ع

از بعد از جریان هشتاد و اشک و فتنه افرادی معلوم الحال ، واژه های جدیدی بر سر زبان مردم افتاد که شاید تا آن زمان کمتر کسی در داخل آنها را شنیده بود و حتی کمتر آشنایی هم با آنها نداشتند و از پتانسیل های عظیم ،که در صورت بی توجهی شاید میتوانستند آن چند ماه دفاع مقدس را طولانی تر کنند. کلماتی از قبیل فیس بوک، توییتر، اپوزوسیون، شبکه اجتماعی، فتنه گر، اغتشاش و ... .
شبکه های اجتماعی مجازی یکی از این واژه ها بود  که به سرعت در میان فتنه گران و سیاهی لشگرهایشان (همان جوانان ساده لوح خیابانی) رواج پیدا کرد و عملا کارا ترین وسیله اطلاع رسانی و یارگیری در آن چند ماه شد. غرب هم بسیار میکوشید تا این رسانه یک لحظه هم از سرویس دهی باز نماند، برای مثال از مدیران شبکه توییتر خواسته بود که برنامه تعمیرات سایت را به تعویق بیندازند و یا حتی با ترجمه فارسی شبکه فیس بوک سرویس دهی را آسانتر کنند برای نیل به هدف بشر دوستیشان در قبال عناصر ضد بشر !!!...
در این دوره شبکه توییتر وظیفه خبر سازی را به عهده داشت و شبکه به اصطلاح اجتماعی فیس بوق هم وظیفه سازماندهی اغتشاشات (همین شبکه که در پی تظاهرات مردم انگلیس ،بسیاری از صفحه های مخصوص به تظاهرکنندگان را فیلتر کرد و بعد از آن هم صفحات مرتبط با شورش های وال استریت را...) همان زمانی که مسئولین فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران هنوز متوجه وخامت اوضاع نشده بودند.
از آن چند ماه که بگذریم این اجتماع با وجود اینکه فیلتر هم شده بود روز به روز بیشتر مورد اقبال جوانان ایرانی قرار میگرفت به گونه ای که اکنون چند ده میلیون کاربر فقط در ایران دارد. جوانانی که (اغلب) در پی تبلیغات جذب این شبکه شده اند بدون هیچ گونه پیش زمینه لازم برای ورود به این شبکه ها و بدون هیچ گونه کنترلی در خصوص اطلاعات شخصی و حتی خانوادگی ، بر روی این شبکه اطلاعات شیر(به اشتراک) میکنند، وارد گپ و گفت با افراد ناشناخته و غیر مطمئن میشوندو اطلاعات در اختیار آنها قرار میدهند، هر پیشنهاد دوستی را می پذیرند، هر پیجی را که پیشنهاد میشود بازدید می کنند و وارد اتاق ها و گروه هایی میشوند که از هیچ اصولی پیروی نمی کنند و همه ارزش ها و مبانی دینی و ملی را از دم تیغ می گذرانند و مورد اهانت قرار می دهند و ... .
نکته قابل توجه اینکه به این موارد ختم نمیشود . اصولا اجتماع های اینگونه زمین بازی دشمن اند و قاعدتا هر طور که آنها بخواهند کاربر مجبور است بازی کند و گرنه حتما حسابشان بلاک خواهد شد، چرا اساسا مدیران این جوامع برای رصد هرچه بهتر عادات و رفتار کاربران ناچار از تعریف قواعدی هستند که در نهایت بتوانند ذهن وی را به آن سو که می خواهند هدایت کنند؛ دقیقا همان روشی که کنترل ذهن نامیده میشود.
بعد از تذکر همه این نکات لازم است اذعان کنم که به نظر حقیر هیچ کدام از این موارد نباید مانع از حضور قدرتمند حزب الله سایبر در این عرصه گردد بلکه بایستی با آگاهی از این قواعد، در این میدان جنگ نامتقارن، اصول جنگ را به دقت رعایت کرد که خدای ناکرده خودشان تبدیل به ابزار دشمن نشوند.
برای ورود در این جوامع نکاتی را باید برای حفظ امنیت و کارایی بهتر رعایت کرد:
- به هیچ عنوان اطلاعات دقیق و صحیح در این شبکه ها قرار ندهید.
- به هیچ عنوان وارد گپ و گفت و گوهای جهت دار و به عبارتی بو دار نشوید؛ مخصوصا هنگامی که قدرت مباحثه صحیح و اشراف بر مطلب ندارید.
- تا می توانید وارد گپ های بی مورد نشوید و اگر لازم شد مراقب باشید چه می گویید و چه می کنید چرا که حرکات شما لحظه به لحظه توسط مدیران شبکه رصد و ثبت میشود. پس مراقب باشید...!!!
- به هیچ عنوان در مورد مسائل شخصی، خانوادگی و حتی شهری و ملی مطلبی درج نکنید و تا می توانید از خود رد پایی بر جای نگذارید.
- بر اساس برآورد های صورت گرفته به نظر میرسد که خود زنی بعدی امریکایی ها (از قبیل 11سپتامبر) در فضای سایبر خواهد بود. پس چشمان خود را باز کنید و متوجه جایگاه خود باشید...!
- همان طور که می دانید هیچ چیز در اینترنت از بین نمی رود و همیشه افرادی هستند که از فایل ها و مطالب شما کپی برمی دارند برای سوء استفاده های بعدی. پس ساده نباشید...!!
- مراقب باشید که با که ارتباط برقرار می کنید و به که اطلاعات می دهید چرا که جعل عنوان در فضای سایبر امری متداول و رایج است و چه بسیار افرادی که فریفته این عناوین جعلی شده اند.
پس دانسته و هوشیار وارد شوید که در غیر این صورت هم خودتان متضرر میشوید و هم دیگران را به خطر می اندازید، چرا که دشمنان از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران رویگردان نخواهد بود و مثل یک حیوان درنده و گرسنه منتظر شکار طعمه های غافل و بازیگوش و سهل الوصول است.

والسلام علی من اتبع الهدی


پیام رسان

+ اگر امشب باران را به چشم دیدید به یاد بیابان هم باشید...



+ دوستان ما عازم تربت مقدسیم، حلال بفرمایید! ان شاءالله نایب زیاره ایم...

+ سلام زیارت هاتون قبول، دوستان التماس دعای مخصوص دارم، واسه مریض میخوام؟!...

+ خوش به سعادتشون تون مون

+ و عجل فرجهم فراموش نشه انشاالله

+ ما هم تبریک عرض میکنیم

+ برادرا شرمنده ام که خیلی اهل پیغام نیستم ولی پیام های دوستان رو میخونم.خوش باشید

+ سلام به دوستان

مشخصات مدیر وبلاگ
 
رادیان[102]
 

جاذبه خاک به ماندن میخواند،و آن عهد باطنی،به رفتن... . عقل،به ماندن میخواند،و عشق به رفتن... . و این هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان ،در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا شود. «شهید سید مرتضی آوینی»


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
عرفان های سکولار ، عید پوریم یا جشن ایرانی کشی ، غروب استکبار، افول غرب، موج اسلام خواهی ، غرور انسان ، فدک و فاطمه ، فقر خبری ، فیس بوک، شبکه اجتماعی، حزب الله سایبر ، قا ، گناه، استغفار، غفلت، امام خامنه ای ، لاریجانی ، لنکرانی ، مادر، فاطمه، ام البنین ، مشت ، مصر ،تونس ،لیبی ،یمن ،بحرین ،موج بیداری اسلامی ،حقوق بشر ،حضرت آ ، مهاجرت، فرنگ، نوستالژی ، ناتوانی غرب ،هتاکی به اسلام ،اسلام هراسی ، نظم نوین جهانی ، نمایندگی، انتخابات، امام سید علی ، هنر، هنر متعهد ، ورزش و سیاست ، وظیفه، انتخابات ، وقف دانشگاه آزاد ، ولایت غدیر ، آزادی بیان، آزادی رسانه، تبعیض، آزادی ، آل اسحاق ، آیة الکرسی، ، ابوترابی ، اسراییل، ، اسراییل، امام، قدس، مطهری ، اسناد ویکی لیکس ، اقتصاد ، اقتصاد مقاومتی ، الهام ، امام خامنه ای ، امام خامنه ای، انحراف، دولت ، امام صادق، شیعه، سنی ، امام، انقلاب، نا اهلان ، امنیت سایت و وبلاگ ، انتخاب، انتخابات، امام سید علی، ، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، ایران ،جنبش عدم تعهد ،NAM ، باز هم ورزش سیاسی ، باهنر ، پیراهن عثمان نظم نوین جهانی ، جلیلی ، جهاد اقتصادی ، حسن عباسی، شبکه اجتماعی، زندگی دوم ،فضای سایبر ، حضرت آقا، جوامع بشری، بندگی ، حق معیار است ، حقوق ، حماسه، اقتصاد، سیاست، امید، شعار سال ، خبر جدید ، دل نوشته ، سربازی ، سرکاری ، دهه فجر، وحدت، بصیرت، قوانین تاریخ و طبیعت ، رجب ، حلقه ، مشا ، ظهور ، روحانی ، زاکانی ، زمامداری، حاکم، حکومت اسلامی ، سیاسی ، شهید مطهری، فقه سیاسی، ولایت مطلقه فقیه ، شهید، وبلاگ ، شیخ الازهر ، عاشورا ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ